Thursday, June 20, 2013

KPOP-ers ? Oh NOO !



ASSALAMUALAIKUM

Disebabkan ini post pertama aku dalam blog ni. Mesti korang tertanya tanyakan ? Kenapa aku letak gambar sebuah tempat di KOREA ni . LOL . Serius aku kata.. Aku saja je. Haha , ada masalah ? Takde masalah.. SENYAP!

Kay, FYI, aku actually memang tak teringin nak jadi KPOP-ers. Aku juga bukannya KPOP-ers. *Tengok muka aku. Takde langsung ciri ciri yang menyerupai artis Korea yang penuh dengan plastik plastik recycle dimuka mereka. Suci lagi muka aku tanpa ada sebarang suntikan mahupun plastik recycle tu kay.

Haha, satu lagi gambar tertempek disini. Haha . Kay , aku cerita. Firstly yang buat aku attract dengan KOREA ni..... Tempat dia. YA ! Aku tengok ramai friends aku di FB yang upload gambar dia dah sampai kat sana. Dan aku tengok. Arghhh*buat muka teruja* Peaceful nya tempat diorang(Ceh, padahal sekarang tengah perang) kay, fakta ni menipu, kay menipu. Jangan percaya. Jadi aku masih Bersyukur dengan bumi kelahiran aku.. MALAYSIA




Second, aku teruja tengok salah satu kumpulan perempuan di KOREA .. Ya , siapa lagi kalau bukan SNSD . Tralalala ~~


especially

YOONA
Haha, siapa kacau dia aku tembak korang. LOL . Cantik kan YOONA ? HAHA . ka, aku tahu walaupun muka dia ada plastik, tapi aku rasa plastik dia jenis plastic high quality . Aku repeat high quality . Kay cukup. Aku taknak jadi taksub. DOSA. Lagipun aku ada Yana Samsudin. Ngehngehngeh.

Third, RUNNING MAN. Running Man rancangan popular di Korea di mana ada Jong Kook, Jaesuk, Sukjin, Haha, Gary, Jihyo dan Gwangsoo. LOL .


Rancangan yang best. Haha . Lawak, dan GILA ~ dan buat aku jadi gila. Tersenyum depan komputer and gelak. Ya, FYI, aku takde Astro. So aku tengok Onnline je. Siapa yang mula tunjuk kat aku RUNNINGMAN ni ? Haaa, abang aku. Tak silap aku waktu tu, episod 63(SNSD) datang . Haha. Episod tu yang tarik perhatian aku untuk terus dan terus mengikuti RunningMan. Sampaikan aku boleh Hengat segelintir artis Korea punya nama. hasih Tak Sangka !

Soo , aku just nak CAKAP.. yang aku bukanlah KPOP-ers TEGAR. Aku minat just gitu gituje. Aku harap , Malaysian todays. Janganlah suka kan sesebuah/sesuatu benda tu sampai sanggup hina/lupakan tanah tumpah darah korang sendiri.

Hujan emas di negeri orang,
Hujan batu di negeri sendiri.

Ingatlah kata orang orang dulu. Ecewah. serupa guru tak berbayar kat sini. LOL . Dan NOTE. Sekiranya aku banyak duit. Selain Mekah. Aku nak jejakkan kaki ke KOREA. Lagi lagi kalau HONEYMOON , pasti akan jadi Hoenymoon of the Year gitu.Kay, sumpah mengarut. Ngehngehngeh . HAHAHA

ASSALAMUALAIKUM, JUMPA LAGI DI POST AKAN DATANG

No comments: