Monday, July 1, 2013

Dia Menjelma


hello july | via Facebook
ASSALAMUALAIKUM

Hai, disebabkan hari ini aku tak datang sekolah(bersebab,esok aku hantar surat), aku ambil peluang ni untuk aku meng-update blog aku yang tersangat cantik ni. Sebab apa aku nak update harini kan ? Haha , Act, aku tahu minggu ni adalah minggu yang paling sibuk buat aku, dan kawan kawan semua. Malah, semua pelajar lain juga. Pasti minggu ni, kepada pelajar yang mengambil PBS juga akan sibuk, aku simpati kat korang. HAHA , Cikgu cikgu pasti nak selesaikan PBS yang ada lagi belum selesai, mereka akan cuba sedaya upaya untuk menghabiskan PBS sebelum bulan Ramadhan menjelma. Seperti yang korang tahu, minggu aku ada banyak kerja PBS yang perlu dipresentkan . Tapi aku buat dek je. HAHA.Point yang aku nak beritahu korang is, disebabkan minggu ni minggu sibuk , jadi aku takut aku tak sempat nak post something kat sini, nanti kecewa readers blog aku ni. Hmm Hmmm.

Eh, panjang nya ayat aku, tu baru pendahuluan belum isi :P Hehe, Act , To ALL Muslim in Malaysia(Our beautiful country) berbaki hanya 8 hari lagi , sebelum menjelmanya SYAWAL . Eh, RAMADHAN. Hehe, Bila cerita Ramadhan ni, tetiba mood aku jadi baik.Kay, ayat aku ni tak hipokrit okay, Ikhlas ni.. The reasons :-
  1. Bulan baik untuk Umat Islam
  2. Bulan ni aku nak BerHijrah secara mendadak kura-kura
  3. Waktu persekolahan dipendekkan
  4. Cikgu, pasti kurang marah marah bila ada budak buat kesalahan yang tak berat
  5. Bila, bengang rasa macam lapar. ngee
  6. Masa nak kurangkan makan.
Haha , amacam ada baik tak reasons nya ? Kay aku tahu, ayat aku memang baik :P Tak perlu habaq mai kat ceq :P Okay, apa korang punya perasaan pula bila dah nak habis Syaaban yang mulia ni ? Kongsi sikit.. Hmm , Tak mo sombong sombong, nanti jadi muka Plankton. Hmm Hmm. Sorrylah, entri kali ni pendek. Sebab aku takde idea . Mwahaha. Kaybye,

ASSALAMUALAIKUM, JUMPA LAGI DI POST AKAN DATANG

No comments: